Upplands - Väsby - MicroBlading 3D
Denna sida beskriver vår policy kring bokning, avbokning, betalning och andra viktiga riktlinjer för våra microblading-tjänster. Vänligen läs igenom för att säkerställa en smidig och behaglig upplevelse.
Vi lever i en värld som konstant rör sig och vi förstår att planer kan komma att ändras.
Vi ser det dock nödvändigt att ha en konsekvent policy för bådas parter och vi hoppas att du håller med.
Om du önskar avboka eller ändra din tidsbokning hos oss så ber vi dig att vara ute i god tid! Senast 24 timmar innan behandlingstillfället.
Står vi med kund och ej har möjlighet att svara på ert samtal lämnar ni ett meddelande på telefonsvararen med namn och telefonnummer samt vad ärendet gäller. Så länge ditt meddelande togs emot inom tidsramen dvs 24 timmar innan så är avbokningen giltig!
Som service så skickar vi ut ett sms eller ett mejl 24 timmar innan till er som en påminnelse för er avtalade tid med oss, därav är det viktigt att rätt nummer uppges och rätt epost.
I följd av detta så har vi även som policy att vi tar emot ert födelsedatum, år/månad/dag vid tidsbokning. All vår databas är sekretess belagd och därav ber vi er personligen ringa in, mejla in er ändrade tid eller avbokning. På så sätt så sätter vi stopp för all personlig integritet på salongen. Då tiden är avtalad mellan två parter så är det eget ansvar att avboka/omboka tiden i tid.
När du bokar en tid hos oss görs det en muntlig eller skriftlig överenskommelse. Du som är köpare förbinder dig till att komma till oss på den överenskomna tiden. Vi på Royal Spa & Beauty som säljare förbinder oss att reservera denna tiden till dig och inte sälja den till någon annan så länge du inte avbokar tiden.
Vi vill vara noga med att påpeka detta då vi vill ha så god relation till alla våra kunder och så att alla parter känner sig rättvist behandlade. Vårt mål är att alltid kunna hjälpa alla våra kunder till bra fungerande lösningar, så att du kan få din perfekta tid för behandling som passar just dig.
Var fullt frisk när du besöker oss dvs ingen hosta, feber eller snuva, samt att vi ber dig vara på plats 10 min innan inbokad behandlingstid. Så att du i lugn och ro kan anmäla dig i receptionen och hinna koppla av en stund i vårt fina väntrum samt vänligen ta av eventuella smycken innan behandlingen börjar. Vi står inte till svars för eventuella oljefläckar på kläderna.
Det är viktigt att du informerar oss om ditt hälsotillstånd i samband med bokning. Tala om för oss om eventuella allergier, om du äter medicin eller är gravid. Behandlingar rekommenderas ej vid förkylning, feber, inflammationer samt de tre första månaderna under graviditeten (gäller ej ansiktsbehandlingar)
Om du inte dyker upp på den avtalade tiden, har för sen avbokning, eller om du kommer så pass sent så att vi ej hinner genomföra behandlingen så kommer vi att debitera 100% av din behandlingskostnad! Detta gäller oavsett orsak.
Uteblivet besök debiteras 100% och vi pga. detta kommer skicka en faktura till er på den summan. Om en inbetalning inte sker inom 10 dagar, får man en påminnelse efter detta går det vidare till inkassokrav och framtida bokningar blockeras.
Åldersgränsen för att kunna boka en behandling hos oss är 14 år med föräldrarnas godkännande. Vissa behandlingar har vi 18 års gräns på och vi ber er därför ta kontakt med oss innan bokning. Skulle ett uteblivet besök ske så blir målsman ansvarig för debiteringen. Är man över 18 år så har man eget
ansvar att betala in det uteblivna besöket.
I våra behandlingsrum så är det endast behandlaren och köparen som får vara närvarande, då våra rum är anpassade för två personer så är det viktigt att behandlaren har sitt arbetsutrymme för att kunna utföra behandlingen korrekt och fullt ut, i följd av säkerhetsskäl.
Vi vill ödmjukast även meddela att barn är välkomna till oss men vi ber även att respektera tystnaden som krävs på salongen då behandlingar pågår med avkoppling.
OBS! presentkort gäller endast för separata företag, vid köp ber vi er informera oss om vad för behandling som önskas.